//Sweet lady
Saturday 23 March 2013 • 08:11 • 0 comments

Assalamualaikum dan selamat malam semua...^^,

Bilik tidur merupakan ruang yang paling penting di dalam rumah kerana ruang ini merupakan tempat untuk menghilangkan rasa penat setelah seharian bekerja atau bersekolah...bilik tidur yang cantik dan lain dari yang lain menjadi impian ramai orang termasuklah saya...pada entri nie,saya nak kongsikan beberapa bilik tidur yang menjadi idaman saya...

antara ruang bilik tidur yang menjadi idaman saya...^^,



Best kan kalau ada kolam renang kat biik...tapi bahaya jugak takut lemas...

gorgeous bedroom by elif 10 Drop Dead Gorgeous Bedrooms | Image Gallery Collection

Lawa kan bilik nie....simple dan gorgeous...tapi kalau warna dinding cerah sangat susah pulak nanti nak tidur...dah malam pown macam siang...

stunning guest house 10 Drop Dead Gorgeous Bedrooms | Image Gallery Collection

Bilik nie nampak klasik...best tidur dengan buku...kalau buku jatuh atas kepala habislah kite...

Inspiring Brilliant Deluxe Kids Bedroom Bunk listed in: awesome Bedding   awesome Bedroom Designs For Teenagers discussion also awesome Bedroom Designs discussion

Nie bilik favourite saya...pink and purple...my fav colour...


Bilik nie nampak tenang dan selesa kan? ^^ romantik gitu..


Bilik nie pown nampak elegance dan classic...I like.. :)


Bilik nie nampak comel dan simple...sesuai untuk anak-anak...


Nampak macam ada air terjun kan? mesti tenang jer bile tidur dalam bilik nie...


Saya rasa ini jela yang saya nak kongsi...sebenarnya banyak lagi bilik tidur idaman saya...bila ada masa saya masukkan lagi...insyaAllah...10 tahun dari sekarang saya akan dapat mereka bilik tidur idaman saya sendiri...semoga ianya menjadi kenyataan..Aammin...

Disclaimer



Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3
If you hate me or my blog please Click here

Navigation


Diary About Link Stuff
Chatting

Advertise



Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Me